Jak za 56 dnů postavit brand, otestovat MVPéčko a získat data z trhu

[No Neke] Story 1. cirkulárního obchodu No neke: Jak za 56 dnů postavit brand, otestovat MVPéčko a získat data z trhu

Noema Pšenicová
CMO

Radek Hampl

COO

Na začátku bylo slovo. A tři nadšenci do cirkularity, kteří si plácli s Westfield Chodov, že tam na 3 týdny otevřou 1. cirkulární obchod v ČR. Jenže jsme neměli ani kapitál, ani dodavatele, ani název. A přeci jsme to dali a za 56 dnů postavili brand, otestovali MVP, získali skvělá data o nakupování Čechů z druhé ruky a dostali se s No Neke do největších médií v ČR. 

Přijďte si s námi pokecat, jak se nám to povedlo, poučit se z našich chyb a zjistit, na co u podobných projektů prostě nesmíte zapomenout.